Jak schudnąć z brzucha – dieta

Jednym z najważniejszych aspektów kobiecej urody jest szczupła sylwetka. Panie przykładają do swojej figury bardzo dużą uwagę. Niestety, drobne zaniedbania w diecie czy aktywności fizycznej mogą bardzo szybko się uwidocznić.

Tkanka tłuszczowa ma świetne warunki do wzrostu szczególnie w takich miejscach jak brzuch czy uda. To właśnie w tych miejscach najczęściej pojawiają się nieestetyczne fałdki, których pozbycie się jest długotrwałe i dosyć wymagające.

Jak schudnąć z brzucha – dieta

Choć można znaleźć opinie mówiące, że dieta przy odchudzaniu nie jest konieczna, to my mamy całkowicie odmienne zdanie na ten temat. W naszym rozumieniu zmiana nawyków żywieniowych jest absolutnie niezbędna. Aby pozbyć się zbędnych kilogramów musimy ograniczyć spożywanie niskowartościowego białka oraz węglowodanów prostych. Należy także zamienić niezdrowe tłuszcze na oliwę z oliwek.

Bilans kaloryczny powinien zostać ustalony na podstawie indywidualnych uwarunkowań oraz trybu życia. Jeśli nie mamy zbyt dużego pojęcia o dietetyce warto skorzystać z pomocy specjalisty. Koszt usługi stworzenia spersonalizowanego jadłospisu powinien nie przekroczyć stu złotych.

Jak schudnąć z brzucha – trening

Niewątpliwie, aktywność fizyczna w znacznym stopniu przyczyna się do redukcji tkanki tłuszczowej. Wynika to z faktu, iż organizm ma wzmożone zapotrzebowanie na energię i zaczyna korzystać z materiału zapasowego (tłuszczu) spalając go.

Trening, podobnie jak dieta – powinien być dostosowany do indywidualnych uwarunkowań. Plan treningowy dla osób, które od wielu lat nie podejmowały trudów żadnej aktywności fizycznej będzie zdecydowanie inny, aniżeli trening dla osób, których organizm był wprawiany w ruch częściej.

W przypadku treningu mamy większą dowolność. Należy jednak pamiętać, że aktywność fizyczna powinna nas męczyć i być sporym wyzwaniem. W momencie gdy trening zaczyna być lekki należy zwiększyć obciążenie. Lejący się pot z czoła, brak sił – to prawdziwy wyznacznik ciężkiego treningu.

Podsumowując, realizacja planu treningowego i zmiana nawyków żywieniowych powinny przynieść rezultaty. Trzeba jednak pamiętać, że odchudzanie stanowi proces długotrwały i zmiany w sylwetce następują powoli.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*