Jak schudnąć z brzucha i ud?

Mimo, że za oknem chłód, śnieg i wiatr to wiele kobiet myślami wybiega już w ciepłe dni. Panie starają się już teraz zadbać o to, by w lecie wyróżniać się zgrabnym i jędrnym ciałem. To bardzo rozsądne, bowiem zmiany w ciele nie zachodzą błyskawicznie, a na wiele z nich potrzeba nawet kilku miesięcy. Przygotowania do sezonu z półrocznym wyprzedzeniem są zatem jak najbardziej wskazane.

W okresie zimowo-wiosennym Panie szczególnie trudnią się odchudzaniem. Wszak w lecie odsłaniają coraz więcej ciała, dlatego też zależy im na atrakcyjnej sylwetce i braku zbędnych kilogramów.

Jak schudnąć z brzucha i ud?

Dla tych, które jeszcze nie rozpoczęły przygotowań do sezonu stworzyliśmy poradnik mający na celu pomóc realizację danych założeń. Jak się odżywiać? Jak trenować? Czy warto korzystać z suplementów diet? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w dalszej części tej publikacji.

Co jeść?

Najważniejszym elementem odchudzania jest oczywiście dieta. Nie w każdym przypadku wymagany jest restrykcyjny jadłospis. Jeśli pragniesz schudnąć kilka kilogramów wystarczy, że zrezygnujesz ze słodkich napojów, fast-foodów oraz wysokokalorycznych, przetworzonych produktów.

Sytuacja komplikuje się, gdy Twoja nadwaga wynosi kilkanaście lub kilkadziesiąt kilogramów. Wówczas to na brzuchu i udach znajduje się na tyle dużo tkanki tłuszczowej, że potrzebujesz radykalnych zmian żywieniowych i zdecydowanie większych obostrzeżeń.

Dieta powinna zawierać: pełnowartościowe białka, złożone węglowodany i zdrowe tłuszcze. Ilość dostarczanych pokarmów zależy od realnego zapotrzebowania organizmu (tryb życia, waga, wzrost oraz inne, indywidualne uwarunkowania).

Jak ćwiczyć?

Poza dietą warto zadbać o trening. Stworzenie harmonogramu ćwiczeń powinno mieć podobny priorytet co stworzenie harmonogramu posiłku.

Odpowiednia ilość ruchu gwarantuje rozpoczęcie spalania tkanki tłuszczowej. Organizm zmuszany jest do pobierania energii z rezerw organizmu, które znajdują się w tłuszczu – tym samym doprowadzając do spalania tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia dedykowane dla osób odchudzających są zawsze takie same (różnią się tylko obciążeniem). Bieganie, jazda na rowerze i pływanie – aeroby, których skuteczność w spalaniu tkanki tłuszczowej jest podobna. By dodatkowo spotęgować efekty na udach i brzuchu należy uzupełnić plan treningowy przysiadami, ABS II lub A6W oraz wykrokami i wspięciami na palce.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*